• 20 AĞUSTOS 2017 : Kamp alanına yerleşme, kayıtlar ve bölge hakkında brifing.

• 21 AĞUSTOS 2017 : Saat 8.00 -09.00 arası kahvaltı 09.30 da Çameli Belediyesi önünden toplu bir şekilde hareket ediyoruz. Kızılyaka mahallesi, Ayvacık yolundan Yeşildere mahallesi ve ardından Arıkaya mahallesine varıyoruz. Köy meydanında çay molası ve halk ile hoş sohbetler ardından Gürsu mahallesinde öğle yemeğimizi yiyoruz. Yemekten sonra Darpak mevkiinden Yaylacık Yamaç paraşütü pistinin yol ayrımından devam ederek Sofular mahallesine ulaşıyoruz. Burada da çay molası aldıktan sonra Fethiye yolu güzargahından Çameli merkez kamp alanına dönüşümüzü yapıyoruz. Rotanın tamamı asfalt köy yolları. 54.6 km mesafe 868 metre tırmanış 849 metre iniş. Akşam yemeği herkes serbest ilçe esnafına katma değer sağlamak için kendi imkanları ile yiyorlar. Akşam saat 21.00 de kamp alanında canlı müzik ve eğlence ile günümüzü kapatıyoruz.

• 22 AĞUSTOS 2017 : Saat 8.00 -09.00 arası kahvaltı 09.30 da Çameli Belediyesi önünden toplu bir şekilde hareket ediyoruz. Fethiye yolundan gittikten sonra Başkarcı yolundan Emecik Kanyonuna 15.6 km sonra 203 m. irtifa ve 564 m. iniş ile ulaşıyoruz. 2 saat Kanyon gezisi ve öğle yemeğimizi kanyon girişinde yiyoruz. Sonra 5.7 km orman yolundan 431 metre irtifa ile Emecik orman külesi yoluna tırmanıyoruz. 15 dakika toplanma ve su molası. Sonra orman yolundan 8.8 km mesafede 471 metre iniş ile Kirazliyayla mahallesinde dere, akarsular ve çınar ağaçlarının altında Kirazlıyayla Muhtarımızın organizasyonu ile çay molası ve resimler. Çayımızı içtikten sonra 7.1 km toprak ve genellikle asfalt yoldan Elmalı mahallesine ulaşıyoruz. Burası alabalık üretiminin yoğun olduğu bölgelerimizden birisidir. Burada hala çalışır durumda su değirmenlerini 1,200 yıllık tarihi Çınar ağaçlarını şelaleler görmemiz mümkün. Ayrıca Türkiye bisiklet federasyonunun düzenlediği MTB-XCM Türkiye şampiyonasının yapıldığı bölge. İlçede balık ve kebap restaurantlarının yoğun bulunduğu dünyanın bir çok yerinden insanların yemek yemeye geldiği bölgelerden birisi. İsteğe göre katılımcılarımız tarafımızdan organize edilecek araçlarla kamp alanına dönebilirler, isteyen yine burada yemeğini yiyerek sonrasında araçlarımızla kamp alanına dönebilirler. Toplam 37.2 km mesafe 884 metre tırmanış, 1071 m. iniş. Akşam 21.00 dan itibaren canlı müzik ve eğlence ile kapatıyoruz.

• 23 AĞUSTOS 2017
Saat 8.00 -09.00 arası kahvaltı 09.30 da Çameli Belediyesi önünden toplu bir şekilde hareket ediyoruz. Gökçeyaka mahallesinden, Kalınkoz mahallesi ve orman yolundan Çameli ilçemizin mesire alanı olan Yörük oturağına geliyoruz. Burada öğle yemeğimizi yedikten sonra ilçe merkezine dönüş yapıyoruz. Toplam 29 km asfalt ve orman yolu 720 metre tırmanış 451 metre iniş var. Akşamına canlı müzik ve eğlence ile günümüzü kapatıyoruz.

NOT: BİSİKLET TURLARININ AKABİNDE 26-27 AĞUSTOS 2017 TARİHİNDE, İLÇEMİZDE TÜRKİYE BİSİKLET FEDERASYONU, ÇAMELİ KAYMAKAMLIĞI ve ÇAMELİ BELEDİYESİNİN ORTAKLAŞA DÜZENLEDİĞİ DAĞ BİSİKLETİ MARATON YARIŞLARI TÜRKİYE ŞAMPİYONASI VARDIR. İZLEMEK VEYA KATILMAK İSTEYEN BİSİKLETÇİLERİMİZ İLÇEMİZDE KALMAYA DEVAM EDEBİLİRLER. BU KONUDA ÇAMELİ BELEDİYESİ OLARAK KATILIMCILARIN İSTEĞİ DOĞRULTUSUNDA KAMP YERİNDE KALMA, PARAŞÜT, YÜRÜYÜŞ, PİKNİK, ANTİK KENT GEZİLERİ, FETHİYE TEKNE TURLARI VEYA DİĞER AKTİVİTİLERE KATILMA HUSUSLARINDA YARDIMCI OLUNACAKTIR. BU KONUDA BELEDİYE TURİZM DANIŞMANI İBRAHİM PUTGUL İLE İRTİBATA GEÇİNİZ. 0532 734 3509 VEYA putgulibrahim@gmail.com